نکات طلایی متخصصین زنان و زایمان
مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 66
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 100
باردید دیروز : 151
بازدید هفته : 255
بازدید ماه : 413
بازدید سال : 1982
بازدید کلی : 1982

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1403
نظرات

 

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با toothhealth.ir - this content - وب سایت خود باشید.

اشتباه شماره 1 پزشک، به علاوه 7 اضافی کلاس

تغییر ابعاد طبیعی رحم میتواند در معاینات فیزیکی توسط پزشک زنان یا آزمایشات تصویربرداری تشخیص داده شود. دکتر زنان و زایمان و نازایی در دو حیطهی بیماریهای زنان و مراقبتهای زایمان فعالیت میکنند. علاوه بر دکترهای زنان، زایمان و نازایی که در مراکز استان فعالیت دارند، می توانید دکتر های سایر شهر های کوچک و بزرگ در زنان، زایمان و نازایی را پیدا کنید. در صفحه چکیده باید ابتدا چکیده و کلیدواژه­ های فارسی و سپس چکیده و کلیدواژه­ های انگلیسی نوشته شود. اگر این الگو حذف شد، آن را دوباره در صفحه قرار ندهید. ۴- فایل مقاله باید دارای ۵ قسمت مجزای صفحه اول (۱ صفحه)، چکیده (۱ صفحه)، متن مقاله، منابع و دیاگرامها (هر کدام در یک صفحه مجزا و توضیح هر کدام در همان صفحه) باشد. دیاگرام­ها در انتهای مقاله و هرکدام در صفحات مجزا آورده شوند و حتماً شماره و توضیح (اندازه فارسی ۱۰ و انگلیسی ۹) داشته باشند.

همچنین، اگر مقاله برگرفته از پایان نامه یا طرح پژوهشی است حتماً در قسمت تقدیر و تشکر عنوان و کد آن ذکر گردد، تا مقاله در فرآیند بررسی مقالات قرار گیرد. اطلاعیه مهم: قابل توجه پژوهشگران، اساتید و دانشجویان گرامی می رساند؛ مجله اطلاع رسانی پزشکی نوین به استناد مصوبات جلسه ۱۲۲ کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور مورخ ۹۹/۱۲/۲۴ موفق به اخذ رتبه علمی پژوهشی گردید. طبق بخشنامه ابلاغی از سوی معاون محترم تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت به کلیه مجلات دانشگاهی کشور در مورخه ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ « مقرر گردید از ابتدای سال ۱۳۹۷ ثبت و نمایش شناسه رایگان ORCID برای تمامی نویسندگان (نویسنده مسئول و اول) و تاییدیه کمیته اخلاق الزامی گردد». در صورتی که انجام سرقت علمی- ادبی توسط نویسنده(گان) توسط سردبیر محرز شود با ایشان طبق دستورالعملهای "کمیته اخلاق نشر" برخورد خواهد شد. مقالات ارسالی از طرف نویسندگان نباید مشمول "انتشار تکراری" یا "سرقت علمی- ادبی" شوند و بر این مساله نیز در "تعهدنامه نویسندگان مقالات" تاکید شده است. هرگونه استفاده از متن، دادهها و تحلیلهای منابع دیگر که شائبه دستبرد بدون ایجاد تغییرات کافی را ایجاد نماید مشمول سرقت علمی- ادبی است و این مساله شامل مقالات دیگر خود نویسنده(گان) نیز میشود. تمامی مقالات باید در انتهای خود دارای ۵ بخش تشکر و قدردانی، تاییدیههای اخلاقی، تعارض منافع، سهم نویسندگان در مقاله و منابع مالی/حمایتها باشند.

تمامی نویسندگان در هنگام ارسال مقاله باید فرم "تعهد رعایت اخلاق نشر، واگذاری حقوق مادی، افشای تعارض منافع و معرفی نویسندگان" را امضا نمایند. همچنین، اعلام تمامی منابع مالی مورد استفاده برای انجام پژوهش و تعارض منافع احتمالی نویسنده(گان) الزامی است. تمامی نویسنده(گان) مقالات موظف به رعایت "پروتکلهای اخلاق پژوهش" طی کلیه مراحل انجام پژوهش هستند و میبایست کلیه تاییدیههای حرفهای و اخلاقی لازم برای انجام هر پژوهش را اخذ نموده و در هنگام ارسال مقاله در اختیار نشریه قرار دهند. مقالات چاپ شده در این نشریه عبارتند از: گزارش مورد یا موارد، تحقیقات اصیل، مقالات مروری. مقالاتی که خارج از فرمت نشریه ارسال گردند ارزیابی نخواهند شد. این مجموعه تلویزیونی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۸ در شبکه سیبیاس پخش شد. این نشریه دارای رتبه علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی میباشد. حتی اگر از پژوهشی واحد، چندین مقاله استخراج شده باشد، متن و منابع مورد استفاده نمیتوانند کاملاً یکسان باشند و از دادههای مشابه در مقاله استفاده شود. مقالات فقط از طریق سایت دریافت می شوند.

تمامی مقالات رسیده که از مرحله انطباق موضوعی و ساختاری عبور نمایند مورد داوری همتراز توسط داورانی خارج از سیستم مدیریت نشریه قرار میگیرند. مقالاتی که از تاریخ ۱۳۹۶/۱/۱به مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران ارسال میشود، در صورت پذیرفته شدن برای چاپ، نویسنده مسئول باید مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال (یک میلیون و پانصد هزار تومان) جهت دریافت نامه پذیرش به حساب درآمد های دانشگاه واریز نمایند تا گواهی پذیرش مقاله صادر و مراحل بعدی انتشار مقاله انجام شود. ضمناً، نویسندگان محترم از ارسال مقالات دارای همپوشانی عنوان و محتوا با مقالات چاپ شده سایر مجلات اکیداً خودداری نمایند. توجه داشته باشید که تنها منابع معتبر قابل استناد در نگارش مقالات پژوهشی منابعی هستند که محتوای آنها داوریهمترازشده باشد. مجله علوم پزشکی پارس، مجله علمی پژوهشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم می باشد که به صورت فصلنامه منتشر می شود. مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان منتشر میشود و هدف آن ارتقای دانش پزشکان، محققین و سایر حرف بهداشتی توسط انتشار جدیدترین مطالعات علمی میباشد. هدف این راهنما، توانمندسازی متخصصان دندانپزشکی با دانش و بینش مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی پرشین دکتر است. لستر حالا دیگر زندگی خود را پوچ نمیداند؛ بلکه هدف خود را از زندگی فقط رسیدن به آنجلا و داشتن روابط عاشقانه با آنجلا میداند.

زندگی مثبت. بایگانیشده از اصلی در ۱۴ آوریل ۲۰۱۴. در متن اصلی مقاله از آوردن پانویس به شدت پرهیز کنید. چاپ و انتشار مطالب مجلـه پـس از کـسب اجـازه از سردبیر با ذکر ماخذ مجاز میباشد هرگونه استفاده از مطالب نشریه بدون ذکرمنابع ممنوع است. استفاده از مطالب این نشریه با ذکر منبع آزاد میباشد. با امضای این فرم، نویسندگان متعهد میشوند که "مقاله ارسالی در هیچ نشریهای در حال بررسی نیست و به چاپ نرسیده و تا پایان مراحل بررسی و حصول نتیجه قطعی در این نشریه برای هیچ نشریه دیگری ارسال نخواهد شد و نویسندگان در صورت پذیرش نهایی مقاله برای انتشار موظف به همکاری با ویراستاران نشریه تا مرحله صفحهبندی و انتشار مقاله هستند". پذیرش مقاله در نشریات Eureka American تنها و تنها بهصورت الکترونیک صورت می­گیرد. پس از دریافت دو داوری همسان ( رد یا پذیرش) در مورد مقاله تصمیمگیری میشود با تغییر نام این نشریه از مجله دانشکده پزشکی گیلان با شاپا ۱۰۲۸-۶۰۵۵ ، در حال حاضر شاپای مجله ۲۰۰۸-۴۰۴۸ برای پرینت و ۲۰۰۸-۴۰۵۶ آنلاین میباشد و به شکل پرینت در سطح ایران و به شکل الکترونیک در سطح جهانی منتشر میگردد. مجله دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نشریه ای با داوری تخصصی (Peer Review) است که توسط دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به صورت الکترونیکی منتتشر می شود.

باید رفع پزشک 60 قدم بردارید؟

این مجله امکان انتشار نتایج پژوهشهای انجام شده توسط پژوهشگران دانشگاهی، یافته­های پایاننامهها و رساله­های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی (PhD) را به بهترین نحو فراهم میسازد. • مجله دانشگاه علوم پزشکی جیرفت براساس نامه شماره ۷۰۰/۲۴۰۷/د مورخ ۱۳۹۸/۶/۲۶ کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور بصورت فصلنامه علمی-پژوهشی دوزبانه (فارسی و چکیده انگلیسی) و Online در دسترس همکاران محترم قرارگرفته است. نوع دیگر بورسیه ی تحصیل رشته دندانپزشکی در ترکیه در دانشگاه های خصوصی می باشد که با توجه به شرایط معمول و رشته مد نظر شما به شما اختصاص داده می شود که آموزشگاه دیار دانش به نمایندگی از تمامی دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه بالاترین میزان بورسیه را بورسیه را برای تخفیف شهریه در هر رشته ای برای شما اخذ می نماید. قطبی سازی سیاسی، تحقیق در راستای تأیید نظر خود و الگوریتمهای رسانهٔ اجتماعی در گسترش اخبار دروغین نیز دخیلاند. ۱- فرستنده مقاله، بهعنوان رابط کلیه امور مجله در مورد مقاله در نظر گرفته می­شود و کلیه مکاتبات و اطلاع­رسانی­های بعدی با وی صورت می­گیرد. بدیهی است که معادل غیرفارسی یک کلمه­ مشخص، فقط یک­بار و در اولین مورد استفاده کلمه فارسی آن نوشته می­شود. در صورتی که موردی برای ارایه در هر تیتر وجود ندارد از عبارت "موردی توسط نویسندگان گزارش نشده است" استفاده نمایید.

9 طنز جملات پزشک

دلایل زیادی برای درخواست آزمایش خون LH توسط پزشک وجود دارد. زنان دارای معلولیت کمتر از زنان بدون معلولیت، آزمایش پاپ اسمیر توصیه شده را دریافت میکنند. پاسخ: هرکسی از هر نقطهای از جهان با فشردن دکمهٔ ویرایش میتواند در ویکیپدیا به ویرایش بپردازد، و با رعایت رهنمودهای نگاشته شده در ویکیپدیا، هر کس دارای حق بلامنازع ویرایش در ویکیپدیا است، حتی آیپیها (یعنی کسانی که در ویکیپدیا عضو هم نشدهاند) میتوانند در مقالات ویکیپدیا ویرایش کرده و تغییراتی انجام دهند. انواع فرمت مقالات مورد قبول نشریه؛ پژوهشی اصيل است. جهت دریافت فرمت مقالات پژوهشی کلیک نمایید. این مجله مقالات اصیل پژوهشی (Original Articles)،مقالات مروری (Review Article) و مرور سیستماتیک (Systematic Review)، گزارش موردی (Case Report)، گزارش فنی (Technical Not) و نامه به سردبیر (Letter to Editor) را برای چاپ میپذیرد. روش داوری مقالات مجله مرور همتایان بوده و هر مقاله برای سه داور ارسال میگردد. در هنگام ارسال مقاله باید نامه­ای مبنی بر تایید و معرفی نویسنده رابط به امضای کلیه نویسندگان به مجله ارسال شود که در آن ترتیب درج اسامی نویسنگان و یک "نویسنده مسئول" نیز مشخص شده باشد. برای سایر نویسندگان باید نام، نام­خانوادگی، آخرین مدرک اخذشده و رشته تحصیلی، وابستگی (به این صورت نام گروه آموزشی، نام بخش/مرکز تحقیقاتی، نام دانشکده/پژوهشکده، نام دانشگاه/پژوهشگاه، شهر، کشور) و پست الکترونیک مشخص شده و ترتیب قرار گرفتن نام آنها مشخص باشد.

مجله دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از بهار سال ۱۳۹۲ با دریافت موافقت اصولی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور فعالیت خود را در حیطه علوم پزشکی و بهداشت آغاز کرد و اولین شماره خود را بهصورت دوفصلنامه در زمستان ۱۳۹۳ منتشر کرد. مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حق نشر Creative Commons License پیروی می نماید و حق نشر در قالب این قوانین محفوظ است. تمامی نشریات انتشارات دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای دسترسی آزاد تحت گواهینامه عمومی Creative Commons Attribution-NonCommercial ۴.۰ International هستند. جندی شاپور همچنین نخستین بیمارستانِ دارای داروخانه و بخش داروسازی در جهانِ اسلام بودهاست. همچنین امکان خرید چکی تجهیزات دندانپزشکی از این سایت نیز فراهم میباشد. ۲- به هنگام ارسال یا ویرایش پرونده مقاله دقت داشته باشید که چکیده فارسی و انگلیسی و کلیدواژه­های فارسی و انگلیسی و همچنین مشخصات خواستهشده نویسندگان به دقت در جای مناسب نوشته شوند. ضروری است هنگام ارسال مقاله و ثبت مشخصات نویسندگان حتما کد ORCID نویسندگان فوق الذکر وارد شود. این معاینات حتما میباست توسط دندانپزشک متخصص انجام شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت persian-doctors.ir.



تعداد بازدید از این مطلب: 72
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود